Eladó Asus Transformer TF101 tablet PC billentyűzettel

Eladó vagy cserélhető egy használt Asus Transformer TF101 tablet PC, billentyűzettel. A tabletben és a billentyűzetben is beépített akkumulátor van. Android 4.0.3. van a tableten. 16Gb tárhely és 1Gb memória van benne!Ha a tablet rá van csatlakoztatva a billenytűzetre,akkor a billentyűzet akkumulátoráról töltődik a tablet! A billentyűzet oldalán van egy kis benyomódás, én is így vettem az előző gazdájától, de ettől függetlenül normálisan működik! mivel a barátnőmnek szántam, de mivel őneki amire kellett volna, nem tudja használni, mert neki windowsos tablet lenne jó, így keresi új gazdáját! akkuja jól bírja! Személyesen Szegeden tekinthető meg, vagy előre utalás után postázni is tudom! Töltővel vettem én is, doboza nincs, így csak egy töltő van hozzá! a billentyűzeten 2db USB bemenet van, 1 db memória kártya olvasó, 1 db micro hdmi bemenet. A tableten 1 db micro Sd memória kártya foglalat, és audio (3,5 jack foglalat ), Ára : 32000
Csere érdekelhet más windowsos tabletra,vagy 10"-os laptopra
Asus TF-101,
Ha kérdésed van írj nyugodtan! további adatok :

https://www.asus.com/hu/Tablets/Eee_Pad_Transforme
r_TF101/