Samsung Galaxy Tab 3 7.0 Wifi

Samsung Galaxy Tab 3 7.0 Wifi

 Eladó a képen látható keveset használt, gyönyörű, (ritkább színű mert a legtöbb fehér színű ez barna!)
2016 május 15-ig szóló garanciával. Nagyon vigyáztam rá , ezért teljesen karcmentesés szinte új állapotban van (volt rajta folia is csak sajnos buborékosan raktam fel és a kép miatt inkább leszedtem ).Az eleje és a hátulja is karcmentes . Tulajdonképpen nem is használtam, ezért kerül most eladásra.

Ajándék kék bőrtok.

Méretek
:
•188 x 111,1 x 9,9 mm (7,40 x 4,37 x 0,39 in)
•Súly 306 g (10,79 oz)

KIJELZŐ
:
•Típus TFT kapacitív érintőképernyő, 16 millió szín
•Méret 600 x 1024 pixel, 7.0 inches (~ 170 ppi pixelsűrűség)
•Multitouch Igen
•TouchWiz UX UI
•OS Android OS, v4.4.2 (frissített android)
•Chipset Marvell PXA869
•CPU Dual-core 1,2 GHz-es Cortex-A9
•GPU PowerVR SGX540
•Card bővítőhely microSD, akár 64 GB
•Belső 8GB, 1 GB RAM

 KAMERA
:
•Elsődleges 3.15 MP, 2048 x 1536 képpont, autofókusz
•Jellemzők Geo-tagging
•Videó 720p 30fps
•Másodlagos 1.3 MP

HANG
:
•Alert típusok Vibration; MP3, WAV csengőhangok
•Hangszóró Igen
•3,5 mm-es jack Igen

KOMMUNIKÁCIÓ
:
•WLAN Wi-Fi 802.11 dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
•Bluetooth v3.0 A2DP
•GPS Igen, az A-GPS, GLONASS
•USB v2.0 (TV-out)

- MP4, DivX, Xvid, H.264, WMV lejátszó
- MP3, WAV, eAAC, WMA, Flac player
- fotó , videó szerkesztő

Minden tartozék megvan hozzá ,jó kis gép (nem fagy nem akadozik )csak én kaptam születésnapomra egy újat ezért kerül eladásra .Ha szeretne egy jó kis gépet ami bárhol elfér és amivel lehet dolgozni akkor ön ezt a gépet keresi!
Ha érdekel kérem jelezze ,de csakis e-mailban ,mert én iskolába járok
Ha bármi kérdése van bízalommal kérdezzen !Köszönöm hogy végigolvasta.Csere nem érdekel