Samsung Androidos tablet (Galaxy Tab 10.1 Wi-Fi P7510)

Samsung Androidos tablet (Galaxy Tab 10.1 Wi-Fi P7510) Gyönyörű 10.1 colos kijelzőjével ez az innovatív eszköz lesz a mobil szórakoztató központod! Én egyetemi jegyzetelésre, filmnézésre, netezésre, munkahelyi jegyzetelésre használtam és teljesen képes kiváltani egy netbookot! Minden Androidos szoftver kiválóan fut rajta, amiket használtam. Ez nem egy gagyi kínai vacak, hanem Samsung minőség. Nagyon a szívemhez nőtt, de kaptam egy háromszor ilyen drága tabletet ajándékba, ezért ez feleslegessé vált. Kijelzővédő fólia van rajta és legtöbbször tokban tartottam, ezért nem is karcolódott. Hibátlan esztétikai és technikai állapotban van. A modellre szabott műbőr tokot AJÁNDÉKBA adom hozzá! A modellhez hivatalosan elérhető legfrissebb Android operációs rendszer lett ráfrissítve (4.0.4). Amerikából van, ezért a töltő amerikai csatlakozós, de INGYEN adok hozzá átalakítót is, így a szokásos módon tölthető itthon is. Az USB OTG miatt billentyűzet és egér is csatlakoztatható hozzá (bár én ezt nem teszteltem). Tökéletes ajándék bárkinek, akinek örömet szeretne okozni! Ezt garantálom! A mobilarena tesztjéről érdemes elolvasni a cikket, a következő kifejezésre keresve a Google-ben: "mobilarena galaxy p7510 teszt" (Sajnos ide nem lehet linket beszúrni) Technikai információk: * Operációs rendszer: Android 4.0.4 * Processzor típusa: Nvidia Tegra 2 * Processzor órajel: 1 GHz * Processzormagok: 2 * Kijelző típusa: Kapacitív * Kijelző mérete: 10.1" * Kijelző felbontása: 1280 x 800 * Egyéb kijelző tulajdonságok: 16 millió színárnyalat * RAM mérete: 1 GB * Belső memória mérete: 16 GB * Webkamera * Előlapi kamera: Van * Előlapi kamera felbontása: 2 Mpx * Hátlapi kamera: Van * Hátlapi kamera felbontása: 3 Mpx * Autofókusz: Van * Beépített vaku: Van * Videofelvétel: Van * Maximális video felbontás: 1280 x 720 at 30 fps * Wi-Fi * GPS * Bluetooth * Fülhallgató kimenet * Akkumulátor típusa: Li-Ion * Akkumulátor kapacitás: 7000 mAh * Szélesség: 175.3 mm * Magasság: 256.7 mm * Vastagság: 8.6 mm * Súly: 565 g * Beépített hangszóró: Van * Beépített mikrofon: Van A lila csillaggal jelölt képek ténylegesen az adott termékről készültek. (Sajnos nem vagyok profi termékfotós, szóval ezektől ne várjon sokat az ember...) Köszönöm, de csere nem érdekel semmire, hiszen a pénzre van szükségem.